Home Artykuły Wesele Warszawa – jak wybrać wedding plannera?

Wesele Warszawa – jak wybrać wedding plannera?

przez Tomasz
Loading...
Oceń piosenkę
[Liczba głosów: 0 Średnia ocena: 0]

Na samym początku planowana wesela warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług profesjonalnego konsultanta ślubnego, który zajmie się organizacją tej wyjątkowej imprezy. Niektóre pary mają czas, aby poświęcić się temu wydarzeniu, a inne stawiają na pomoc ze strony wedding plannera. Nie mają bowiem czasu lub nie chcą samodzielnie zajmować się organizacją tak dużej imprezy. Jak jednak wybrać dobrego specjalistę od ślubów i wesel?

Research przede wszystkim

Organizując wesele Warszawa na pewno nie można wybrać pierwszego lepszego wedding plannera znalezionego w internecie. Warto wytypować kilku kandydatów i z każdym z nich porozmawiać osobiście lub przynajmniej telefonicznie. W końcu nie jest to współpraca, która skończy się po kilku dniach czy tygodniach. Dobry konsultant ślubny powinien być jak przyjaciel, z którym miło i konstruktywnie spędza się czas. W tej sytuacji warto zaufać nieco swojej intuicji.

Nie tylko rekomendacje

Oczywiście jak najbardziej można zapoznać się z sugestiami i opiniami przyjaciół i znajomych, którzy swoje wesele mają już za sobą, ale nie warto kierować się tylko i wyłącznie ich rekomendacjami. Z kandydatem na wedding plannera zawsze trzeba się spotkać. Każdy ślub i wesele Warszawa jest bowiem inne, a każdy klient ma swoje oczekiwania i wymagania. Dobrze jest je przedyskutować już na samym początku.

Ile kosztuje pomoc profesjonalisty?

Niestety usługi wedding plannera nie są darmowe, a wręcz przeciwnie, nie należą do tanich. Jednak ta inwestycja bardzo się opłaca. Na organizacje ślubu i wesela trzeba bowiem poświęcić naprawdę dużo czasu, co dodatkowo wiąże się ze sporym stresem. Dzięki pomocy profesjonalisty można nieco odetchnąć. Poza tym warto mieć na względzie fakt, że doświadczony konsultant ślubny dysponuje kontaktami i znajomościami, za sprawą których można nieco zaoszczędzić. W ogólnym rozrachunku może się więc okazać, że usługa wedding plannera nie jest wcale taka droga.

Spotkanie z profesjonalistą

Nie wszyscy pamiętają o tym, że do pierwszego spotkania z konsultantem ślubnym powinno się być przygotowanym. Dobrze jest mieć także przynajmniej wstępny pomysł na ślub i wesele. Można na przykład określić styl imprezy oraz podać przybliżony budżet przeznaczony na ten cel. Duże znaczenie ma poza tym liczba gości. Warto też rozejrzeć się za interesującymi miejscami na wesele. Dopiero potem można spotkać się z wedding plannerem.

Reklama
Loading...

Dotychczasowe realizacje

Każdego potencjalnego współpracownika należy poprosić o portfolio bądź rekomendacje od poprzednich klientów. Wielu wedding plannerów takie informacje udostępnia na swoich stronach internetowych. Wprawdzie z niejednym ekspertem można od razu złapać dobry kontakt i zorientować się jaką wiedzą dysponuje, ale nigdy nie zaszkodzi sprawdzić jak wyglądają jego dotychczasowe realizacje ślubne. Jeśli wedding planner swojego portfolio nie posiada lepiej zrezygnować z jego usług i poszukać bardziej doświadczonego konsultanta w tym zakresie. W końcu ślub i wesele ma się tylko raz w życiu i nie można tego powtórzyć. W tej branży liczy się przede wszystkim doświadczenie oraz umiejętność zarządzania.

Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zapoznać się z referencjami par, które zdecydowały się na usługi danego konsultanta. W końcu nikt nie przedstawi lepszej i bardziej szczerej opinii o wedding plannerze niż osoby, które miały już okazję z nim współpracować.

Więcej informacji na:

http://hotelveneciapalace.pl/przyjecie-organizacja-wesele-warszawa/

Zobacz również